مائدهمائده، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

هدیه آسمانیمان مائده جان

خردادماه سال 1388یه فرشته کوچولوی مهربون به دنیا اومد که الان همه دنیای منه،سالروز میلادت را مبارک

1393/3/21 11:00
نویسنده : بابا و مامان
1,784 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک عزیزم

عزیزم ، روز تولد تو ، روز تولد تمام شادی های عالم است

و امروز سالروز شاد شدن من به خاطر وجود دوباره توست

لمس بودنت مبارک

تمام دقايق مانده از عمرم به همراه زيبا ترين بوسه های عاشقانه
هديه اي براي روز تولد تو

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

عزیزم ، نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان

و صدایت آرام تر از نسیم بهار  . . .

تولد آسمانیت مبارک

عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه

آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.

Happy Birthdey

جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !

مهربانم :

تولدت مبارک

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

تولدت مبارک

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

با با و مامان

تولدت مبارک

الهی صد سال زنده باشی.

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان مریم
18 تیر 93 10:36
تولدت مبارک عزیز عمه...خوشگل خانومم ایشاله همیشه لبات پر خنده باشه و بابا و مامان مهربونت کنارت باشن..ایشاله 120 سالگیت عزیز دلم
مامان مریم
18 تیر 93 10:39
داداش من اشتباه میکنم یا شما ؟ تولد مائده جون که توی خرداده ...ولی عنوان پستتون زدین اردیبهشت